CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, October 17, 2008

aku tensi....

aku tensi sbb x dpt pegi......aku duk tggu gig ni...last2 x dpt pegi sbb tugas aku sbg seorg student masih jauh....sbb nye....esaiment, project, presentation n test aku melambak2 next week....DAMN!!!!!


Pesta band indie esok


KUMPULAN BUTTERFINGERS


PEKARANGAN A, Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada 18 Oktober ini (esok) pastinya akan meriah dengan penganjuran Kami The Concert.

Masakan tidak, seramai 24 buah kumpulan muzik indie terbaik Malaysia akan mengadakan persembahan tanpa henti bermula pukul 2 petang hingga 12 tengah malam.

more news about kami the gig??

pndai2 korang la carik sndri...ahahah...

1 comments:

Unknown said...

relax. there are a lot of those who want to go but couldn't (",)y