CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, October 11, 2008

why???

eheh...
cuti hari raya dh abis smggu yg lpas...but still aku masih ngan mood raya aku...
ehehh...i miss my kampung sooo much...cuti smggu yg uitm bg...x ckup bg aku ntuk celebr8 raya di kedua2 belah kampung mak abah aku....n sudah pasti x ckup ntuk aku celebr8 ngan kwn2 aku yg amat aku sayangi...huhuhuh....the worst part is...naik je cuti raya....idup aku stat bz ngan sume esaiment2, projek, proposal n presentation...not 2 4get....TEST....huhuhuh...
idup aku kembali celaru...serabut...n bengong....huhuhuhuh
nk format pale otak pn x smpt.....tp last day aku kt kg....
sempat gk la aku mengenjoykn diri dgn kengkawan baik aku kt perlis....best bangat...tp x best jugak...sbb mlm aku blk s.alam....merupakan malam di mana 3org kwn baik aku berserta akak n kazen aku buat xtvt yg amat menyeronokn....huhuhu...amat x best sbb aku x dpt nk join....uwaaaaaaaaaa....dem cuti smggu...nape la x 2 mggu..huhu....
apa2 pn...study mesti di dulukn...kalo x..mati aku ngan abah aku...ahahha...
xpe la...pasni leh enjoy2 lg ngan kengkawan....ehehehhehe

dlm seronok aku berhari raya....ade kejadian yg amat sedey jd..
last day aku kt kampung....aku gaduh bsar ngan adik aku.....
adik aku buat hal smpai mak aku sndri marah gile kt die...
to make things even worse...aku sndri mrah2 adik aku smpai terpakse aku gunekn kekerasan...
tangan n kaki aku naik kt bdn die...sdar x sdar...jari aku bengkak....pintu blik air pecah skit (sbb kene tendang ngan aku) aku x b'ckp ngan adik aku smpai skrg...xtau nape jd cmtu...
maybe aku sakit ati sbb die wat mak aku marah2 cmtu....maybe sbb aku terover protected kt die...sbb aku x nk ape2 jd kt die...die pmpuan...bru form 5...nk spm....aku tkut die x dpt jg study die...aku tkut die hanyut ngan dunia remaja dia.....hmmmm...

2 ari pas aku smpai s.alam...aku tnye akak aku...kabar adik aku....
still on strike....biar kn...mls nk pujuk...mls nk pikir....mak n abah aku dh bg sgale2 nye kt die...
tp nape die still buat mak n abah sedey.....mak n abah aku juz mntk die study btul2 ntuk spm...dpt smbung blaja....hmmmm.....


abaikan je la pasai die....nnti2 ok la tu kn...ehehhe.....

0 comments: