CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, November 19, 2010

november

bulan 11....
tggl lbih kurang sebulan setengah je lg nk abis dh taun 2010...
another year will come and another challenge will be up ahead....
recently....
aku baru dpt offer letter tuk jd pekerja tegar dlm company aku keja skrg...ehhe
aku terima offer tu and starting on 1st December 2010 aku dah jadi seorg pekerja yg tegar....
alhamdullillah....ehheheh...
recently gak aku tersedar aku byk menyampaikan benda buruk pasal org kt org lain..
haissshhhh....what have i done....bad2 me....sorry kepada mereka yang terlibat....
sangat2 sorry.....tanpa sedar aku dh buat ramai org rimas ngan aku...
raya haji...
aku beraya kt KL....xde daging korban utk aku makan....
xde pesanan dr Puan Doktor mengatakan "diet2 skit....blood pressure tinggi sgt ni..." ehehe
sehari sebelum raya....feeling raya xde....xtau p mane...
malam raya....for the 1st time...
aku mimpi arwah abah datang celebr8 raya ngan kitorg...
1st time dlm mimpi aku nmpk arwah cium dahi mak aku....soo sweet...ehehhe
dalam mimpi aku nampak muka arwah sgt ceria dpt jumpa family dia....eheheh..
aku sronok...then.....aku terjaga....
terus aku sgt bersemangat nk berhari raya....
aku mandi....aku b'siap2 ngan baju raya....
pegi umah cu'ah aku tuk b'raya ngan family cu'ah aku...
best....tp x sama mcm beraya ngan family sendiri....tp aku ttp rasa heppy....
ptg tu aku blk...n siap2 nk kene g keje....
mggu ni aku keja 2 ari je....ehehhe
lg 2 ari??? cuti la weh....ehehhe...

hmmm....xtau nk tulis ape....
yg kt atas tu pn....mcm ape2 je...
nnti2 la aku tulis lg....kalo rajin...eheheheh



0 comments: